2014-03-24







Buty/Shoes-Nike Rosherun Sukienka/Dress-ZARA Kurtka/Jacket-Stradivarius Okulary/Sunnies-Ray Ban 

35 komentarzy :

  1. super!
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne buty, ładnie wyglądają z resztą stroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również lubię połączenie sportu z czymś dziewczęcym i klasycznym! :)
    Stylowo i wygodnie zarazem :)
    Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw, podoba mi się:) Torebeczka jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, swój styl jak najbardziej zachowałaś, wyglądasz elegancko, fajnie połączyłaś te buty z resztą! Trzeba troche eksperymentowac, super!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie skomponowany miejski set <3 !

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw, uwielbiam połączenia sukienek/spódnic ze sportowym obuwiem<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wyglądasz!
    Świetne wyczucie stylu!
    Cały zestaw bardzo nam się podoba ;)
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. haha, ja mogłabym powiedzieć "chociaż w mojej szafie znajdują się głównie sportowe buty, to mam kilka par szpilek" :))) Bardzo ładny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny look, buty <3
    ja zawsze miałam więcej trampek i seakersów, ale teraz proporcje się wyrównują

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny look :)
    uwielbiam czerń
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i stylowo :) Świetne buciki i miejsce na zdjęcia! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie ! buty mega ! Sama wszędzie poszukuję biało-czarnych nike :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie połączyłaś to z tymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna stylizacja :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny zestaw!! Z tymi butami bardzo ciekawie to zestawiłaś!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku *.*
    te buty daja cudowny kontrast i sa sliczne ! ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz świetnie! Te buty bardzo mi się podobają! Blog jest świetny więc obserwuję! Pozdrawiam kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty są świetne, całość bardzo fajna.
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  20. great job! I so love this post.





    xoxo;
    Glitter DailyBeauty Blog


    Like GD on Facebook
    Follow GD on Bloglovin
    Follow GD on Instagram

    OdpowiedzUsuń
  21. O rany, ekstra! Podobaja mi sie łączenia sportowych butów z dziewczęcymi ciuchami. Twoja wersja jest super!

    OdpowiedzUsuń