2014-03-10










Wszystko/Everything-ZARA






53 komentarze :

  1. SWIETNA SPODNICZKA ,CUDOWNY KOLOR :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. mysle, ze o wiele lepsza stylizacja byla by z cienkimi rajstopami i moze troche 'lzejszymi' butami

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ogolnie jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnica jest cudna :) bluzka rowniez :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna stylizacja, przepiękne spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylizacja , spódnica jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna spódnica ! Według mnie te buty bardzo fajnie przełamują całość !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja! dużo dałaś za spódniczkę?

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w tych pastelach!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny zestaw, spódniczka ma rewelacyjny kolor i krój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna spódnica !
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny jest ten blog :) Jest taki magiczny i uroczy :) Bardzo mi się podoba wygląd ogólny bloga, zarówno jak zdjęcia i teksty umieszczane w poście :)

    http://kalkosiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna jest ta spódnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódniczka i torebka jest mega! Wszystko super ze sobą współgra :)



    Pozdrawiam,
    www.IWASJA.blogspot.com
    -> zapraszam do obserwowania i wpadania częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pokochałam te buty <3
    fajnie połączenie

    OdpowiedzUsuń
  16. Great look, love the last 'windows' photo!

    http://vivid-room.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódnica jest super, muszę ją mieć :) bardzo ładnie się układa przede wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealnie zdały by się tutaj szpileczki również :)! Wyśmienite połączenie spódnicy i bluzki! Uwielbiam :)
    Swietny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post!:)
    Zapraszam do siebie:):*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja !

    Zapraszam na nowy post www.claudie.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. mimo tego, że nie należę do fanów pasteli, bo wydają mi się mdłe do nieprzytomności (och, może dlatego, że jak jakieś zakładam to wyglądam jak śmierć...), to ten zestaw jest jak dla mnie świetny! czarne elementy dodają mu charakteru - dobrze, że nie lubisz cielistych rajstop ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham ten kolor !!
    p.s. fajne zdjecia ;)

    zapraszam do mnie
    może Ci sie spodoba i zaobserwujesz? ;)

    syyylwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnie zdjęcie jest mega !

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny zestaw. Twoja interpretacja trendu baby blue bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fantastyczna spódniczka :) I kolor i krój jest świetny. Nie wspomnę o koszuli, która jest na mojej liście, bossska :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow wyglądasz zjawiskowo! :) Tak delikatnie, świeżo i wiosennie :) Asymetryczna spódniczka jest świetna, mam podobną z Mohito :) Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Love your outfit! Your skirt is super cute!
    Want to follow each other on GFC?
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. W pastelach bardzo Ci do twarzy. Spódniczka rewelacyjna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się w butach nana.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealnie połączyłaś kolory <3 spódniczka genialna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna stylizacja, boska spódnica, uwielbiam ten kolor, dobrze, że jest teraz najmodniejszym w nadchodzącym sezonie :D!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pododba mi sie spodniczka w polaczeniu z koszula. Wydaje mi sie, ze ta linia suwaka fajnie gra z dekoltem na koszuli. Lubie stylizacje, w ktorych mozna znalezc odrobine wiecej niz tylko fajne polaczenie kolorow. Swietna robota, Klaudyna:)!

    Pozdrowienia,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  33. Niesamowicie wygląda ten zestaw! Zakochałam się w kroju spódnicy i kształcie torebki.

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładnie wyglądasz:) bardzo świeża stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowny look!<3
    spódniczka, okularki są boskie!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne ciuszki!
    świetny blog:)
    zapraszam do mnie dopiero zaczynam:
    http://k4r0linv.blogspot.com/

    pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny look :)

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowna spódniczka - fason jaki i kolor!:)

    OdpowiedzUsuń