2013-12-05

Travel Diary II - Pag Island, Croatia


Wczoraj spadł pierwszy śnieg, święta za pasem, a ja na przekór pogodzie postanowiłam dodać spóźniony post ze zdjęciami z mojego wakacyjnego wyjazdu na wyspę Pag w Chorwacji, żeby choć na chwilę zapomnieć o ponurej aurze za oknem. 



Droga do Chorwacji wyglądała jak na załączonym obrazku, na szczęście przez resztę pobytu świeciło piękne słońce i nie spadła już ani jedna kropla deszczu.









Moje początki :D


Pag nie jest tak popularny jak inne Chorwackie miasta, takie jak Dubrownik, Zadar czy Split, jednak nie wybraliśmy się na tą wyspę bez powodu. Na Pagu znajduje się bowiem wyciąg wakebordowy, który postanowiliśmy wypróbować. Wakeboard to tegoroczne "odkrycie" mojego chłopaka, który totalnie zajarał się tym sportem, jeżdżąc przez całe lato do wakeparku w Lublinie. Mnie też w końcu udało się namówić i po kilku porażkach i chwilach zwątpienia, również złapałam wakeowego bakcyla ;)








Wyspa Pag jest nazywana chorwacką Ibizą,z powodu wielkich imprez na plaży, licznych klubów i tysięcy młodych ludzi, którzy odwiedzają ją każdego lata. My jednak wybraliśmy się tam już po sezonie, dlatego choć ominęło nas klubowe szaleństwo, to mieliśmy praktycznie tylko dla siebie wyciąg, plaże i pensjonat w którym się zatrzymaliśmy, a wrześniowa pogoda była bez zarzutu :)











Zapraszam również na mój instagram: http://instagram.com/rocketq,
oraz stronę na fb/https://www.facebook.com/klaudynabielblog?ref=hl

36 komentarzy :

  1. Wspaniałe zdjęcia, piękne miejsce ;)


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam w Chrowacji, ale Twój post uświadomił mi, ze warto, piękne widoki, aż cieplej sie zrobiło, kiedy z aoknem sypie śnieżek =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, jak pięknie! W następne wakacje już wiem gdzie jadę, bezwarunkowo! Pozdrawiam gorąco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widoki są bajeczne. Naładowałaś akumulatory przed nadchodzącą zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj. Piękne zdjęcia. Jestem pod wrażeniem. My z mężem do Chorwacji jeszcze nie dotarliśmy, ale jest na naszej liście. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zapraszam serdecznie w wolnej chwili. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widok nie ziemski. Zapraszam do nas na Egipskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o ja,mega zdjęcia! Inspiracyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Great photos!

    www.timolove.com

    OdpowiedzUsuń
  9. co za piękne widoki! i Ty również pięknie sie prezentowałaś na wakacjach ;-)
    pozdrawiam
    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam podróże! to moja pasja zaraz po modzie;) zdjecia świetne, znow mam ochote chocby na troche wyjechac;)
    obserwuje, pozdrawiam i zapraszam;)

    http://justherpointofview.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Chorwacja jest piękna ;) Zdjecia 1 i 2 są genialne !! :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. love your pictures, it looks like you had a great time!!

    im a new follower! <3
    come and say hi: Alice's Pink Diary
    Alice's Pink Diary FACEBOOK PAGE

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, przepiękne zdjęcia :) Miło się je ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne zdjęcia, aż robi się cieplej na duchu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Looks like a super lovely holiday. We want to wish you a very charming Christmas season.
    All the best from snowy Berlin,

    Jana & Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjecia krajobrazow zapieraja ech w piersi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Łaa cudone zdjęcia, zazdroszę pobytu i takiego wypoczynku, musiało być wspaniale <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne zdjecia ! Pierwszy taz slysze o tym miejscu !:) Jest piekne :) Ps.obserwuje na instagramie.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna figura, wspaniałe widoki!
    Pięknie wyglądasz kochana!;))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia ;) Nigdy nie byłam w Chorwacji

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne zdjecia <3 Poleciala bym do Chorwacja!! Moze kiedys :3 <3 Obserwujemy?
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wygladasz...i ta opalenizna!!
    Mu tu śnieg a Ty z takimi wspomnieniami wyskakujesz ;)
    Byle do lata :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacja! ; )

    http://www.mrkfashion.pl/2013/12/black-trench.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak tam pięknie ! :)

    Obserwujemy ? Jeśli tak to zacznij,napisz u mnie a ja się ODWDZIĘCZE tym samym ! :*
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. kocham Chorwacje!
    to miejsce, do którego na pewno wrócę i to nie jeden raz.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zdjęcia
    Piękna plaża, świetne widoki, zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała fotorelacja z podróży :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chorwacja jest piękna, wciąż wspominam urlop w Chorwacji w 2012 roku :)

    OdpowiedzUsuń