2013-11-05





Boots&Skirt-ZARA/Bag-Parfois/Blouse-SH/Shirt-Pull&Bear



41 komentarzy :

  1. Piękny masz kolor na ustach ! I Te Twoje blond włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna szata graficzna bloga :)
    A co do outfitu - kocham kratę, second handy i wysokie kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne miejsce do robienia zdjęć ;)!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz :D. Prosto, ale jednocześnie ciekawie i przyjemnie się na Ciebie patrzy :). Ja na początku też gubiłam się w ogromie rzeczy w SH, ale teraz idzie mi znacznie lepiej i co i rusz wyłapuję jakieś perełki. Jak już człowiek się nauczy, jak i czego szukać, to potem aż chce się iść do SH :). Próbowałam się przekonać do The Ramones, ale tylko jedna piosenka podoba mi się w 100% :). Pozdrawiam ciepło :).

    Zapraszam w wolnej chwili do mnie na www.bestjaabestja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look <3
    bardzo ładne kolczyki. i dłuuuugie nogi!

    OdpowiedzUsuń
  6. super look :) Niezły traf miałaś z tą bluzą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw spódniczka jest fajnym akcentem :) i bardzo ładnie Ci z tą szminką - zazdroszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. było warto ją kupić bo jest super. też czasami zaglądam do lumpeksu ale nigdy w dzień dostawy bo jest tam istny obłęd :) zapraszam do mnie obserwujemy się wzajemnie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Żartujesz, bluza serio jest z SH???? Na prawdę świetny łup! :) Wygląda na mega drogą. Bardzo oryginalnie ją zestawiłaś, kraciasta spódniczka wygląda sexy z tymi wysokimi kozaczkami, ale nie wulgarnie, przez płaski obcas :) Wszystko na mega plus :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz! kiedys bylam uzależniona od sh i na prawde wiele razy udało mi się wyszukać coś oryginalnego :) teraz z braku czasu coraz rzadziej tam chodzę, ale uważam, że to istna kopalnia perełek:)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love your outfit! You look gorgeous ^^

    I follow you now via GFC. I would be
    very happy if you follow me back ^^

    xoxo
    www.its-dash.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne buciki i spódniczka :) Fantastyczne zdjęcia i sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz super! wspaniała bluza i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. You look so cool and so chic Klaudyna ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz :) a miejsce jest idealne do zdjęć, uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie pasuję do ciebie takie połączenie

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna bluza!!! <3 świetnie pasuje do całej stylizacji, podoba mi się Twoj styl!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    http://enjoyourfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do mnie na konkurs! Do wygrania 100$ na zakup ubrań i dodatków ze strony sheinside.com. Tutaj link: http://sandrainvogue.blogspot.com/2013/11/giveaway-darmowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za odwiedziny ;)

    Zapraszam ponownie, nowy post jest już na blogu, xx


    POLINEFASHION

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam kwiat, okay?
    Bardzo podobał mi się wpis po prostu nie rozumiem dużo, bo jestem z Brazylii, więc jestem po jesteś ok
    Mega wielki pocałunek, a nawet więcej
    http://germanypret.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny klimat i odważna stylizacja .. :) pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny zestaw, świetne buty.
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki że wpadłaś :-) Oczywiście rewelacyjny zestaw, boskie buty . A z lumpeksami to różnie, ale przeważnie zawsze coś wychwycę :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja totalnie nie w moim stylu... ale spódniczkę bym wzięła!


    http://oligatorka.blogspot.com/2013/11/what-makes-my-autumn-better-is.html

    OdpowiedzUsuń
  25. TAKA szkolna spódniczka to must have tej jesieni, bardzo podoba mi sie takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja ! buty są rewelacyjne :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Such an inspirational post! I enjoyed reading it :) I love your blog, too!
    Would you like to follow each other via GFC and Bloglovin? If you would, just follow me and leave a comment on my blog, so that I can follow you back :)

    Tina from the Style Sinners
    Twitter - @TinaStefanovic
    Instagram - @tina_stefanovic
    www.tinasstylesinners.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz wspaniale <3 uwielbiam spódnice w kratę <3 no super!
    + dodaję Twój blog do obserwowanych <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  30. fantastycznie wyglądasz!:)) bardzo podoba mi się spódnica i buty, tylko pozazdrościc Ci nóg !!:))
    CUDNIE:*

    Pozdrawiam
    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny outfit, piękne kolory :))

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń