2013-11-20










Coat-Sheinside/Shoes and Skirt-ZARA/Turtleneck-Intimissimi

25 komentarzy :

  1. Spódnica jest piękna.
    I byle do wiosny ;)) Chociaż dziś u mnie było w miarę słonecznie
    pozdrawiam

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czy botki pochodzą z obecnej kolekcji> jeśli tak to z jakiego działu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można je jeszcze kupić z tego co widziałam na stronie. Są z działu TRF :)

      Usuń
  3. Cudny oufit i piękna spódnica <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zestawienie! Mam taka spodnice, tylko pomaranczowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look:0
    botki bardzo mi się spodobaly :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja na piątkę z plusem :) Cudne buty!
    Piękny blog! Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz :))

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetny gust!

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja mistrz! Również uwielbiam czerń - jest fantastycznie uniwersalna i ponadczasowa. Miętowa spódnica ożywia cały Twój zestaw, a płaszcz oversize to był strzał w dziesiątkę ;)

    Dziękuję za odwiedziny i również chętnie dodaję do obserwowanych!
    Pozdrawiam, Shamelessly

    OdpowiedzUsuń
  10. great shoes... Can we follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  11. minimalizm <3 rozumiem Cię w 100% ja też nie umiem się wygrzebać rano z kołdry :(
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super zestaw i przepiękne buty!<333 co powiesz na obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ! jestem pod wrażeniem;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. I`ve found your blog on lookbook! And I`m your new follower! Your style is perfect!
    mary2be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. idealny zestaw :) uwielbiam jak jest jakiś jeden wyraźny akcent !

    OdpowiedzUsuń