2013-09-12





Shirt and Heels-ZARA/ Fake leather skirt-Stradivarius/ Sunnies- Ray Ban

60 komentarzy :

  1. ślicznie wszystko razem:)
    zdjęcia, twój pomysł na post :)
    Obserwuje już :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili!:)❤❤❤❤

    cosszykownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjj bardzo mi sie podoba!
    jestem fanką skórzanych kiecek i łączenia ich z różnymi koszulami;)
    wygladasz pieknie!świetna koszula;)
    kisses, udanych wakacji;)
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne butki, bardzo klasycznie;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna stylizacja, spódniczka zabójcza!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat zawodowo jestem zobowiązana do tego aby strój był względnie elegancki. Na moje szczęście uwielbiam klasyczne zestawy, ale staram się żeby to było z "czymś".
    A zestawienie czerni i bieli nigdy nie wyjdzie z mody i zawsze się sprawdza. Super to u Ciebie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki look niesamowicie Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie proste zestawy :) Fajnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczn jesteś i masz świetny makijaż. :)
    Stylizacja genialna, zwłaszcza koszula mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kobieta!
    Prostota jest najlepsza. Osobiście nie lubię wymyślania :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz pięknie!;)
    Klasyka zawsze na topie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Klasyczny, a jednak ciekawszy od typowego "zwyklaka" :)

    mietowalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz idealnie!:) Koszula strasznie mi wpadła w oko:)
    U mnie na uczelni na szczęście większość osób chodzi ubrana w podobnym stylu więc nie muszę szukać okazji do noszenia koszuli :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię czarno-białe stylizacje :)
    http://dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Biel czerń, czyli klasyka, w której kobieta zawsze prezentuje się elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny, klasyczny zestaw :)
    Oczywiście obserwujemy :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. każdy jeden element jest fantastyczny, super:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Żałuję, że nie udało mi się dorwać tych sandałków :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacja! I w ogóle Ty jesteś bardzo ładna! Zapraszamy do nas oraz wzajemnego obserwowania:)? Patrycja&Daria

    OdpowiedzUsuń
  20. o tak dzieki spodniczce jest pazurek <3 super <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie! Bardzo mi się podoba ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny outfit, pięknie, schludnie i klasycznie :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny outfit :)
    Super!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw, z nutką elegancji! Bardzo mi się podoba:)
    Obserwujemy?

    Kisses,xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna stylizacja ^^
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Elegancko i kobieco. Pięknie^^

    http://monikastepien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzy słowa - elegancko,kobieco i z klasą. :) Uwielbiam ten styl. ;p
    W wolnej chwili zapraszam również do siebie może miałabyś ochotę obserwować?

    www.LaMagdalene.blogspot.com

    Pozdrawiam, miłego wieczoru!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Idealna stylizacja, kocham takie! Prosta, elegancka - cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna koszula :)
    zapraszam dominika-es.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Great office look. :o)


    Lovely greetz from germany.

    xoxo
    Ina :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw! Ja raczej nie przepadam za eleganckimi ciuchami, lubię koszule ale w bardziej luźnej wersji - Twoja mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo, bardzo fajne. Elegancko ale nie do końca klasycznie a wszystko za sprawą kroju koszuli.

    OdpowiedzUsuń
  33. Elegancko i dojrzale :) Świetna stylizacja, mi się bardzo podoba. ;3

    Zapraszam do siebie;
    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Pieknie, bardzo klasycznie, szukam takiej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny blog:) zdjęcia cudne:) pozdr:)

    follow?:):):)

    OdpowiedzUsuń
  36. Great blouse :p

    http://lefragmentmode.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  37. fajny elegancki look, piękne sandałki!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny look ;)
    Super!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz wspaniałe nogi.. Posiadasz jakąś stylizację w pończochach?

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna stylizacja :) ja też nie pracuję w biurze i tylko czekam aby móc założyć coś eleganckiego :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    co powiesz na wzajemną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Hey there, loved your blog, just followed you on GFC,(128) would you mind to follow back?

    mandyshareslife.blogspot.com

    MandySharesLife FACEBOOK PAGE

    OdpowiedzUsuń
  43. Super blog! Obserwuj mnie a ja się odwdzięczę tym samym. senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Gdyby wszyscy wyglądali tak jak ty, świat byłby piękny ;)
    steffefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo fajnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. strasznie mi się podoba koszula!
    niby tak banalnie,a cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  47. masz świetny styl !!! wszystko perfekcyjne. tak trzymac :)

    OdpowiedzUsuń