2013-08-17








Dress, sandals $ bag - ZARA

51 komentarzy :

  1. pięknie|!!

    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka jest obłędna<3 pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosty ładny set :)
    Pozdrowienia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna stylizacja, urzekająco wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna mała czarna :) Piękny fason :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny, prosty look:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka śliczna! Zastanawiam się sama czy jej nie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne masz te sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny blog!

    Obserwujemy? http://takimamkaprys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. You look so beautiful! <33

    xoxo
    www.zerxzastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Po to SA te rzeczy bysmy je kupowali :p ale Ja rowniez lubie laczyc rzeczy stare z nowymi itp a Zara jest drogim sklepem moim zdaniem wiec rzadko tam zagladam .

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz! Super wygląda ta sukienka z płaskimi butami. Śliczna z Ciebie blondi ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna, elegancka sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog, jak i stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny look, a torebka *-*
    Zapraszam też do mnie kelysphotoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wish you a beautiful sunday.
    Love, Mona

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna sukienka i buty...wybrałabym inna torebkę ale ta też jest spoko;)Bardzo fajny prosty zestaw

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja szczerze nie zauważyłam, że wszystko masz z Zary i szczególnie nie obchodzi mnie to co inni myśla o mnie, więc u cb powinno być tak samo ;)
    dajanka-a.blogspot.com
    PS: Ładna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacja ♥
    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    Patusia16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega spodobała mi się twoja sukienka, a butami się zauroczyłam :D
    Zapraszam do mnie ;)
    Wiciafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładnie wyglądasz ! super zdjęcia ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia i strój śliczny <3
    Obserwuje :)


    czarnakreska-barw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczna sukienka i super wpis :-)
    Zapraszam, nowy wpis :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna, kobieca stylizacja buty są extra ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Podpisuję się pod tym, co napisałaś rękami i nogami!
    Sama uwielbiam łączyć rzeczy z sh z ekskluzywnymi dodatkami.
    Prezentujesz się świetnie, piękna kopertówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna sukienka:) podoba mi się cała stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również bardzo lubię rzeczy z Zary i mam ich dośc sporo. Czasem też tak miewam, że gdy podumowuję co skąd pochodzi okazuje się, że wszystko jest z jednego sklepu. Nie wydaje mi się bym również była "manekinem" choć i takie komentarze i mi się przytrafiły. Sztuką jest umiejętnośc połączenia rzeczy ,a nie jest ważne, że spódnica i bluzka jest z tego samego sklepu :)
    Swoją drogą fajna, ponadczasowa-klasyczna sukienka!

    W wolnej chwili zapraszam na wakacyjny set

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny zestaw : )
    obserwuje : )

    anastazja-steckiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ja mam ogroman ilosc ubrac z zary.. bo niestety to wlasnie ta sieciowka przemawia do mnie najbardziej! nie lubie orsay, benetton, reserved, i co ja mam na to poradzic, ze to czego szukam wlasnie jest w zara... mozna mowic o mnie manekin czy klon ale mi to nie przeszkadza. przeciez niekazdy jest znawca mody i w pracy czy na ulicy ludzie nie beda analizowali tego ze laska ubrala sobie wszystko z jednego sklepu!

    mnie sie Twoja stylizacja podoba i jestem jak najbardziej na +!

    obserwuje! zapraszam do Cie do tego samego :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  30. to prawda, że zaraz ma najfajniejszy asortyment jeśli chodzi o takie eleganckie stylówki, ale dla mnie manekinem nie jest blogerka, która ma wszystkie metki z tej samej sieciówki. manekinem jest wtedy, gdy ewidentnie skopiowała witryny sklepu, czy manekinów z wnętrza sklepu. a tak robi bardzo dużo blogerek, nie sztuką jest skopiować ! inspirowanie się - jak najbardziej ,

    a twój zestaw jest bezpieczny i elegancji. Jestem na TAK ! wyglądasz ślicznie :)

    dziękuję za odwiedziny i komentarz ;) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie wyglądasz. Cudowna sukienka! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna sukienka. :)
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękna stylizacja i zdjęcia! :)
    Zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej:)
    Dziękuję za komentarz! A czemu nie, skoro można tak super wyglądać! Też sporo kupuję w Zarze:) Mieszam z innymi firmami:)
    Cudowny look! Piękne zdjęcia!
    Dodaję do obserwowanych:) A Ty?:))
    Pozdrawiam- Ania

    OdpowiedzUsuń
  35. sukienka jest niesamowita :) uwielbiam małe czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo podobaja mi sie Twoje wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam!!! :) nic bym nie zmieniła :)
    ...z pewnością będę zaglądała częściej, obserwuję :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. mala czarna, klasyk na lata! i swietne sandalki!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  39. Swieta racja!
    Klasycznie i prosto to klucz do sukcesu. Rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz cudnie! masz przepiękne włosy:)A stylizacja? pierwsza klasa! elegancko ale lekko;)widziałam na fejsie, że jest ostatnia szansa, żeby wystartować w konkursie Matarni na twarz ich kampanii, w takiej stylóweczce, masz mega szanse! Spróbuj;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja nie jestem przywiązana do marek. Bardziej interesuje mnie to czy mi się podoba czy nie i tym się kieruje. Nie które rzeczy można znaleźć podobne i tańsze. ;]

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczny blog. Zapraszam http://follower-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń