2013-06-09






56 komentarzy :

  1. ładnie!!

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia i uroczy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześlicznie wyglądasz, szorty są super! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te spódnico-spodnie widzę na co drugim blogu modowym, ale straaaasznie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, świetnie wyglądasz. Wszystko idealnie do siebie pasuje i pasuje do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, Niesamowite połaczenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny look, wygodny i stylowy! :) lubie polaczenie sweter na gorze i cos krotkiego na dole. Pozdrawiam tez z Warszawy ( z tej nie zalanej czesci hehe)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygladasz niesamowicie :) Te buty to moje ulubione :D

    allaboutjoann.blogpsot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za komentarz na moim blogu!
    oo wiedzę, że Ty też z Wawy :D
    Fajne te szorty i sama się nad nimi zastanawiałam czy by nie nabyć je:)
    może obserwujemy?
    pozdrawiam,
    http://camilaofficial.blogspot.com/
    Edina Kamila

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing look... super trendy!!!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie te spodenki pokochało wiele osób - dość często je widuję na innych bloga. Do mnie akurat do końca nie przemawiają, ale Ty wyglądasz akurat w nich super! Bardzo fajny zestaw, może kolory bardziej jesienne, ale co tam czasami i tak trzeba :)

    U mnie za to bardziej neonowo - zapraszam w wolnej chwili
    www.angelachrus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No bardzo fajnie wyglądają te spodenki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, genialne szorty! :-)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie połączenie! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz!:)

    Zapraszam do mnie i obserwowania jak również komentowania!
    Będę ogromnie wdzięczna!:)

    http://livefashionablyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję !
    dodałam do obserwowanych moge liczy na to samo ?:)

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyglądasz i masz bardzo sympatyczną twarz ;D
    zapraszam do mnie.

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne szorty i buty <3
    zapraszam do mnie :) może będziemy się obserwować? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja, a w szczególności podobają mi się te buty :o ! zapraszam do mnie: outsidekatte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. I'm following you back darling.... keep in touch!!!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz:)
    szorty genialne;)
    a piosenkę HAIM uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny casual:)fajnie dobrane i ładnie noszone:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo podoba mi się różnorodność na zdjęciach :))))

    DOBRA ROBOTA :)

    OdpowiedzUsuń
  26. baaardzo dziewczęco, tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam taki styl ;)
    swietny naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny zestaw!
    ach i masz piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ciekawe zestawienie!;) spodenki i torba są super;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne miejsce do zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja, piękne zdjęcia...napatrzyć się nie mogę,z pewnościa będę zglądała częściej :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. te spodenki są boskie, sama mam ochotę je mieć w szafie :))
    bosko.

    zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna z Ciebie dziewczyna :)
    Faktycznie te spodenki są już wszędzie, ale ja też mam na nie chrapke ;D
    A prawo jazdy w Warszawie nie zawsze pomocne :(

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie w wolnej chwili:)
    +obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny styl :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. wyglądasz wspaniale, z przyjemnością obserwuję
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  36. te szorty są obłędne!! Cudownie połączne ze swetrem! I boska torba ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. love this shorts and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny zestaw,świetny blog! Obserwuje, pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń