2013-05-07










49 komentarzy :

  1. cudna kurtka; DD

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wygladasz w tej sukience, super buty :)

    Shadow Of Style

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne tło na zdjęcia :) co do stylizacji to mam podobne podejście do kolorów :) i uwielbiam ten krój kurtki, ale ja zdecydowałam się na model w śliwkowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie, wiosennie i bardzo kobieco , zdecydowanie jestem na TAK:)) A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely look dear! :) Amazing dress! *

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały kolor! Może sama coś zakupie w tym kolorze tej wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. love the shape of the dress, the color unfortunately wouldn't flatter me.. sexy looking on you though ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna sukienka i naszyjnik rewelacja!
    obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz fantastycznie naprawdę :) aż zaobserwuję z miłą chęcią

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz w tej sukience. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. That yellow dress is so nice. Would you like to follow each other via bloglovin? Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna sukienka! I bardzo ładnie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja. Sukienka fajnie komponuje się z butami, które swoją drogą są świetne : )
    Pozdrawiam:
    http://passifl0re.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. idealnie podkreśla kobiecą sylwetkę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kurtka. Sukienka owszem, ładna, lecz jak dla mnie nie ta długość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. piekny blog- również obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka, taka słoneczna i pozytywna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wow....sukienka robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Without words...simply perfect ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co za sukienka, jaka figura. Fantastycznie!
    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. co za genialna stylizacja!
    pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownie ! sukienka i naszyjnik- wow !!!
    pozdrawiam:)
    malaczarnablogg

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty, buty, buty !!! :D
    Świetnie :)
    Jak najbardziej obserwuję :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    MAYLEN

    OdpowiedzUsuń
  24. BAAAAAAAAARDZO ŁADNA SUKIENKA !!!!
    ŚLICZNIE W NIEJ WYGLĄDASZ !!!! :)))
    I TEN KOLOR - REWELACJA!!!! :)))
    POZDRAWIAMY :)))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna stylizacja. Świetny kolor sukienki :) Chociaż jak dla mnie trochę za długa. I cudowne buty :)

    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. genialnie!:) bardzo mi się podoba! wielkie WOW!
    masz idealną figurę:)
    dodaję do obserwowanych i będę zaglądać częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gorgeous! Love your dress :)

    PS! Please feel free to check out my latest giveaway - you could win yourself a Daniel Wellington watch (worth £200)!x

    Blog | Cocochic
    Bloglovin | http://www.bloglovin.com/blog/1823055/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki za odwiedziny :)
    obserwujemy?

    http://fashionclub24.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz cudownie! JA również nie lubię przesadzać z kolorami, dlatego Twoja stylizacja tak mi się podoba :)) Bardzo korzystnie wyglądasz w długości za kolano. Ja jestem niska i nie czuję się najlepiej w takich długościach, ale Ty wygladasz świetnie! :)))
    Dziękuję za odwiedziny, obserwuję i zapraszam do tego samego ;)
    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie komponuje sie ta sukienka z czernią ! piekne buty<3

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny, żółty kolor! naprawdę do twarzy Ci w takich barwach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. super sukienka, ale buty by definitywnie wymieniła na szpilki, te są za cieżki i odejmują sexapilu i wdzięku.

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zestawienie, uwielbiam taką mocną biżuterię

    OdpowiedzUsuń
  34. cudnie wyglądasz w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. wyglądasz przepięknie w tej sukience! podkreśla Twoją cudowną figurę!
    bardzo podobają mi się też sandały <3
    prześliczny zestaw!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Really nice!! I love it!! So great!

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak kobieco,cudownie a naszyjnik jest obłędny :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  38. kobieco, z klasą i to bardzo dobrze, że masz obsesję na punkcie żółtego bo świetnie w nim wyglądasz, a naszyjnik jest po prostu boski!

    OdpowiedzUsuń
  39. Cóż za styl, co za zdjęcia, figura, uroda! Inspirujesz. :) Grzechem byłoby nie "obserwować". :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mistrzowski look! Absolutnie w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń