2013-05-31








35 komentarzy :

  1. pieknie|!!

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne to wdzianko!!
    Uwielbiam takie, są bardzo wygodne :))
    Pozdrowionka z3city
    XO XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie, genialne dodatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny look, uwielbiam czern przelamana neonowym akcentem!

    Shadow Of Style

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look! i buty masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie z czernią ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniale masz buty <3
    www.konstylencja.blogspot.com
    www.facebook.com/Konstylencja

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie outfity, kiedy czerń ożywia sie neonowymi dodatkami!
    wygladasz super;)
    dziekuje za komentarz u mnie na blogu, obserwuję;) , mam nadzieje, ze Ty tez zechcesz;)
    Kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam, gdy kobiety noiszą komninezony, a niestety jeszcze jest ich zbyta mało na naszych ulicach!

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz świetnie,i jeszczgre te neonowe dodatki,no popprostu genialnie;D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie, podoba mi się ten czarny total look połączony z neonowo żółtymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny kombinezon. Ja podobny upolowałam w sh. Bardzo podobają mi się te neonowe dodatki , buty cudowne ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak, kocham ten look :)
    Idealne buciki :)
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :) !!!
    Pozdrawiam ciepło!
    missionpassionfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie komponują się ze sobą te dwa kolorki :)

    http://illegal-magic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz ;p

    dodaję do obserwowanych ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :) Jak tu wlazłam do Ciebie to nie mogłam oderwać wzroku od kolejnych postów. I tak klikałam "starszy post", aż w końcu napis zniknął, a na mojej twarzy pojawiło się zdziwienie, że dotarłam do pierwszego wpisu :) Super blog, świetne przemyślane stylizacje, dobrze się czyta. Czego chcieć więcej :) Masz we mnie kolejną fankę - bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne buty!
    W wolnej chwili, zapraszam:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny outfit! Kombinezon wygląda genialnie - dodatki również fajnie zestawiłaś.
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie wyglądasz:) śliczne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Klasyczna czerń przełamana neonową cytryną? Fantastyczne połączenie! Duży plus za "luźne podejście do sprawy" haha :P Czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  22. W tych okularach wyglądasz jak Olsenka! :)
    Wspaniała stylizacja! Mam pytanie - jakim kolorem farby farbujesz włosy? Bardzo ładny blond!

    www.furiosus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. super soczyste ożywienie dodatkami!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ogólnie to zestaw bez tych dodatków nie robiłby szału. Ale dodałaś neony i po prostu miazga! GENIALNY zestaw ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie!
    Pozdrawiam!
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    __________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mówił Ci ktoś kiedyś, że jesteś piękna ??!!
    Świetna stylizacja :)
    Zapraszam do siebie http://mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. jeden z najlepszych polskich blogów, jakie widziałam! <3

    obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietnie dobrany outfit! Obserwuje i mam nadzieje, ze ty takze mnie zaobserwujesz :)

    allaboutjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie umiem się przekonać do tych neonowych dodatków, ale na duży plus prostota zestawienia.

    OdpowiedzUsuń
  30. genialnie ożywiłaś czarny kombinezon neonowymi dodatkami:) wyglądasz fantastycznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. super zestaw ;) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie :) widzę, że na profilowym jesteś brunetką, a tutaj blond:) jak długo schodziłaś z koloru? bo zastanawiam się nad zmianą.
    obserwujemy?
    http://petiterobe-noire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń